Topic outline

  • კურსის შესახებ

    ტ რ ე ნ ი ნ გ ი ს  მ ი ზ ა ნ ი: - პროდუქტის მახასიათებლების დასწავლა.

    ტ რ ე ნ ი ნ გ ი ს  შ ე დ ე გ ე ბ ი:

    • თანამშრომელი შეძლებს იმ კლიენტის იდენტიფიცირებას ვინც შეიძლება შეიძინოს ბარათი;
    • თანამშრომელს ეცოდინება პროდუქტის უპირატესობები და შეძლებს ახუსხნას მომხმარებელს თუ რა სარგებელს მიიღებს პროდუქტის შეძენის შემთხვევაში;
    • ეცოდინება ბარათის მომსახურეობის ტარიფები და საკომისიოები;
    • შეძლებს ეფექტურად გაუკეთოს მომხმარებელს VTB Universal-ის შეთავაზება.

    ტ რ ე ნ ი ნ გ ი ს  მ ე თ ო დ ო ლ ო გ ი ა

    ტრენინგის პროცესში გამოყენებული მეთოდები, უზრუნველყოფს მონაწილეთა ჩართულობას და პროცეს ხდის უფრო ინტერაქტიულს:

    • პრეზენტაცია - პროდუქტის მახასიათებლების, ტარიფების, საკომისიობის გაცნობისათვის;
    • გონებრივი იერიში - პროდუქტის მიზნობივი სეგმენტის განსაზღვრისთვის, პროდუქტის უპირატესობების და ნაკლის გასაანალიზებლად და ა.შ.
    • ჯგუფური და ინდივიდუალური სამუშაოები - განაღდების საკომისიოს, დადებით ნაშთზე საპროცენტო სარგებლის დარიცხვასთან დაკავშირებული პრაქტიკული დავალებების ამოხსნისათვის;
    • როლური მოდელი - სიმულირებულ სიტუაციაში მომხმარებლის საჭიროების ადეკვატურად გამოვლენისა და პროდუქტის სწორად შეთავაზების უნარის გამომუშავებისათვის;
    • დისკუსია - პრობლემის გადაწყვეტის შესაძლებლობების განხილვა.

    ტ რ ე ნ ი ნ გ ი ს  ხ ა ნ გ რ ძ ლ ი ვ ო ბ ა:

    1 შეხვედრა

    საათების რაოდენობა: 5 საათი

  • „ყველა სურვილი ერთ ბარათში“

    თემა მოიცავს შემდეგ საკითხებს:

    • ბარათის მახასიათებლები
    • ვინ შეიძლება იყოს მომხმარებელი?
    • ბარათის განახლება
    • ტარიფები
    • ბენეფიტები
    • ძლიერი და სუსტი მხარეები
  • დავალებები

  • Topic 3

    • Topic 4

      • Topic 5

        • Topic 6

          • Topic 7

            • Topic 8

              • Topic 9

                • Topic 10